All About Showergel !

Iedere dag gebruik je douchegel maar waar let je eigenlijk op als je zo'n gel koopt? Wil je een creamy ? schuimende? of een ouderwetse gel.
En dan , let je op geur , kleur en verpakking of ga je juist voor de bestanddelen?
Ik zelf let heel erg op de geur, want waar mijn gezicht ontzettend gevoelig is voor parabenen en siliconen is de rest van mijn lichaam dat juist niet.
Verder is het ook zo dat ik geuren graag afwissel en zo komt het dat een fles douche gel meestal half leeg in mijn beauty basket verdwijnt.
Toch is het me gelukt om afgelopen maanden een paar flessen leeg te krijgen,
omdat het toch wel echte toppers zijn. Ze ruiken heerlijk en maken je huid toch extra zacht en dat vind ik erg fijn. 

Als eerste een energy douchegel van Palmolive.
Dit is een aparte geur die wel wat weg heeft van energy drink,
zonder de geur heel zoet en zwaar te maken . Deze is erg fijn voor je huid,
En laat een subtiele geur achter. Deze fles was bij mij binnen anderhalve week leeg, wow wat een topper.




Nog een topper die helaas is opgegaan is ''play it lovely'' van Playboy.
Een hele fijne creamy gel die lekker hard schuimt. Om de geur te versterken na het douchen gebruikte ik ook  de eau de toilette van Playboy. En de deo is ook erg fijn!
Met deze fles deed ik wel wat langer omdat de gel erg zuinig in gebruik is.
Nog een plus punt !



En als derde een lekkere zomerse gel van Oriflame ''fresh dawn''
Een frisse douchegel voor bij het douchen in de ochtend. Je wordt meteen
helemaal wakker en de gel laat je huid lekker zacht nageurend achter.
Ik heb hier van ook de Face Mist en dat is ook een echte aanrader.



Als laatste een ultieme zomer favoriet.
De go fresh citrus showergel van Dove.
Een lekkere creamy substantie met scrubdeeltjes, verder ben ik gek op citrus geuren dus deze gel deed het sowieso al goed.  Hij maakt je huid zacht en de zachte scrub korrels zijn zelfs voor de gevoelige huis gewoon geschikt.
Heerlijk ! Ook gewoon voor in de winter om dat zomer gevoel weer terug te krijgen, ondertussen is de tweede fles al aangebroken , een echte topper dus.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !