Review: Andrelon Volume Poeder

Ik gebruik al een tijdje mijn vertrouwde Syoss volume poeder,
maar nu dat potje al aardig leeg begint te raken , was het tijd voor een nieuwe!
Dit keer ging ik voor Andrelon volume poeder uit de Pink Collection,
en vroeg me af of dit me net zo goed zou gaan bevallen :)



De poeder zit in een flacon/potje van 7 gram en is goed doseer baar.
Hij kost 4,99 evenveel als die van Syoss , maar in die van Syoss zit 10 gram poeder in , In verhouding is deze iets duurder dus.

Op de foto's hieronder laat ik het verschil zien .



En het verschil is er zeker ! op foto 1 hangt mijn haar slap naar beneden.
Ik heb daar net een haardroger gebruikt en verder geen haar producten.
Op de 2e foto heb ik Andrelon volume poeder gebruikt en wat een wonderspul.
Een beetje in je haar kneden en je hebt meteen een volle bos.

Beter Dan syoss vind ik hem niet.  De poeder werkt even goed alleen vind ik deze net iets minder stinken . 


Doen ! Als je snel en makkelijk volume wilt creëren.


Lekker laten liggen als : Je van jezelf al veel volume hebt of niet van poeders houdt.  


voor 4,99 verkrijgbaar bij de drogist.   

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !