Review : PureDerm Botanical Choice Clean+Bright Oxygen Bubble Mask

Een hele mond vol, de naam van dit gezichtsmasker.
Het is de bedoeling dat je dit masker in masseert met je droge handen,
op een droog en schoon gezicht.
Het masker schuimt dan vanzelf op en je laat het gedurende 30-60 seconden op je gezicht inwerken. Het masker dringt diep door in je poriën zodat deze niet verstopt raken en je een mooie egale teint krijgt.



Het eerste wat mij opvalt, is dat dit masker maar 3,5 ml product bevat.
Maar er zijn wel 2 sachets zodat je er 2 keer mee kunt doen ,
Dit is echt heel weinig , maar zodra ik het op mijn gezicht aanbracht,
snapte ik meteen waarom er zo weinig in zit.  het spul vermenigvuldigd
zich op je gezicht en schuimt meteen op, dit kietelt wel een beetje.

   Foto
Hier kun je zien hoe erg het masker schuimt!
Hij ruikt heerlijk naar perziken en papaja en prikt verder niet .
Verder is het masker na 60 seconden makkelijk te verwijderen,
met een beetje water of wat droge wattenschijfjes, dus geen geknoei en geboen.

Verder valt mij op dat mijn huid erg zacht aanvoelt, niet rood is en inderdaad,
mijn teint lijkt wat egaler. Dit masker maakt haar beloftes waar.

Het masker is te koop via internet of bij de DA voor 1,49.
Dan heb je 2 sachets van 3,5 ml.

Doen ! Als je een gevoelige huid hebt of niet zo van geknoei met masker houdt.

Lekker laten liggen : Als je niet van schuim maskers houdt, of het kietelende gevoel absoluut niet prettig vind , of als je niet van perziken houdt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !