Sneak Peek ! Essence Cookie &Cream LE

Na wat gegoogled te hebben kwam ik deze leuke collectie van Essence tegen !
Een zoete collectie met kleuren en geuren van koekjes en makarons.
Nadat ik wat foto's had gezien werd ik helemaal enthousiast.
Ik kan niet wachten tot deze producten in de schappen liggen in mei/april.

Je zult nu vast denken : waarom plaats je dit artikel nu dan al ?
Nou dan kun je alvast gaan sparen want deze collectie wil elke zoetekauw ongetwijfeld en wie kan er nou geen lipgloss weerstaan met makaron geur?

Deze higlighter sprint eruit ! mooie caramel en roze tinten voor op je wangen. 3,99

En ik ben nu al verliefd op deze hand balm, 1,99
Zodra deze in de winkels ligt  is deze zeker van mij! Hij belooft niet te plakken, snel in te trekken en een heerlijke geur te verspreiden. Essence verkoop ook een bijpassende vijl 0,99 cent



yummyy deze gloss ziet er ook goed uit ! 1,99


Evenals deze cookie jumbo potlood 1,99



Of wat dacht je van deze eye-candy eyeshadow? 2,89
 Dit creamy lakje met nagelstickers ziet er ook helemaal te gek uit.


Ik ben nu al om ! Zodra deze collectie in de schappen van Kruidvat en Trekpleister ligt issie niet veilig meer ! Meestal vind ik slechts een paar items interessant in een collectie maar hier vind ik gewoon alles van leuk !
Sparen dus !







Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !