Brown Smokey eyes look

Zwarte smokey eyes vind ik prachtig,maar omdat ik al bruine ogen heb,
staat het al snel erg hard/bozig. 
Dus besloot ik met het gereviewde palette van NYC,
een ooglook te maken .



De grijze kleur bracht ik op mijn oogleden aan, en blend die met de warme bruine kleur, vervolgens bracht ik de donkerste kleur in mijn ooghoeken aan,en de highlighter in de binnenste oogoeken en op het wenkbrauwbot.
ik vaagde de donkere kleur verder uit in mijn arcadeboog.

Foto

Om de look af te maken gebruikte ik de paarse gelliner van Catrice,
en een mascara van Yves rocher. 

Foto
Zo ziet het er uit als full-face look. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !