info & mini shoplog : .watmaaktjemooi.

Ik was mijn dagelijkse ronde beautyblogs aan het lezen tot ik stuitte op het artikel van teskuh.nl.   
Zij reviewde spulletjes van www.watmaaktjemooi.nl en ik werd erg nieuwsgierig naar deze site .
In deze we shop verkopen ze allerlei body,hair,lip producten maar ook allerlei schattige accessoires zoals air fresheners.
Ze hebben ook een lijn voor de gevoelige huid gebaseerd op natuurlijke ingrediënten en zonder parfum.
De producten zijn niet erg goedkoop maar ook zeker niet erg duur.   Een dagcrème kost bijvoorbeeld 5,80 en een lipscrub 3,95 . Ook verkopen ze body Butter bars en shampoo bars.

De verzendkosten vallen ontzettend mee.  Het gaat op gewicht namelijk.  je betaalt minimaal 1.06 en maximaal 5,95 aan verzendkosten .   Ook zie je bovenin je winkelwagentje op welk gewicht je zit , handig !   Ook kun je 2 proefmonsters mee bestellen maar die zijn helaas vaak al snel weg.

Ik kocht dit schattige uiltje, een luchtverfrisser.
Hij ruikt lekker fris naar cocos en ananas.
De geur is sterk en blijft lang hangen in je kamer.
Hij kostte slechts 1,25 !

Verder kocht ik deze uber schattige bath melt.
Deze kun je ook gewoon onder de douche gebruiken mocht je geen bad hebben . Dit kleine hartje zit bomvol cacao boter en rozegeur. Ik ben erg benieuwt naar hoe deze bevalt :)
Hier betaalde ik 1,95 voor.








Ontzettend leuke site met mooie acties en goodies!
Ook fijn dat ze aan de gevoelige huid denken met natuurlijke ingrediënten.   je vindt de producten op  : www.watmaaktjemooi.nl






Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !