Review : Bubble Pop Lip Crayon - miss sporty


Ik ben gek op lip producten en toen ik zag dat miss sporty ook een ''chubbystick'' ''lip crayon'' had uitgebracht moest ik er gewoon eentje testen, ik kocht de kleur ''bubble pop''

Een paars roze kleur. Ik was erg benieuwt of hij lang zou blijven zitten en of de kleur lekker fel was. Het werkt met een draai systeem dus geen gedoe met punten slijpen.


Het is makkelijk aan te brengen door de ''scherpe'' punt van de stick, het voelt romig aan op je lippen  maar de kleur zit vast als een muur! lange houdbaarheid en een mooie felle kleur .
voor 2,99 te koop bij onder andere drogisterijen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !