Review : Cherry Oil Lipstick Rouge Yves Rocher

Ik ben gek op de nieuwe Cherry oil lipstick van Yves Rocher.
Je zag hem al voorbij komen in het favorieten artikel en hier beschrijf ik hem wat uitgebreider.
Deze lipstick gemaakt met pure kersen olie kocht ik bij YR voor 5,50 dat is 50 % korting.  Er zijn 11 kleuren en ik kocht de rode stick. Ze glijdt als boter over je lippen en blijft aardig lang zitten ondanks dat ze aanvoelt als een lip gloss. na een drankje moet je wel even bij stiften maar anders blijft hij prima 4 uur zitten. Verder ruikt de stick ook heerlijk naar kersen en als cherry-addict vind ik dat helemaal prima.
Op de foto hieronder draag ik de stick. Hij is in het echt wat roder [ zie foto google] maar deze foto is gemaakt in het zonlicht.   

De lipstick is er in 11 kleuren, dus er is voor iedereen wel een kleur die bij haar past.

Deze fijne lipsticks zijn nu te koop voor 5,50.
bij www.yves-rocher.nl 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !