Review : LipstickGloss van Ebay

Oh my god !  Die chinese ebayers nemen ''longlasting'' wel heel serieus!
Via Ebay kocht ik deze lipgloss en hij beloofde langhoudend te zijn en superfel.


Nou! langhoudend is hij zeker.
Het was zelfs zo erg dat ik met make-up remover het goedje van mijn lippen moest boenen en het er toen nog niet afkreeg.

Opzich nog niet zo heel erg als je een hele dag door moet halen en je lipstick perfect wil hebben , maar wel als deze geweldige kleur ontzettend plakt! ik heb trouwens kleur 01





Beetje jammer wan het is echt de perfect kleur voor 1,10 !   Mijn mening over dit plakkerige goedje is twijfelachtig.



De pluspunten zijn namelijk : Felle kleur, mooie kleur, blijft lang zitten en makkelijk aan te brengen + de prijs is mooi.



De minpunten zijn : Blijft iets te goed op je lippen zitten, en plakt als een tierelier.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !