Review : Oogpotlood Miss Sporty 020 Sapphire

Oog potloden kopen is lastig voor mij,
ik krijg er in principe altijd meteen traan ogen van tenzij ik die van max&more gebruik, Rimmel,Catrice het maakt niet uit !  5 minuten nadat ik het heb aangebracht zie ik er uit alsof ik een potje gejankt heb als ik een andere kleur dan zwart gebruik.{ geen idee wat het probleem is }


Totdat ik dit groene oogpotlood van Miss Sporty bestelde!
Het groene potlood draagt de naam Sapphire en heeft een zachte punt . Dat brengt makkelijk aan en blijft ook lang zitten.
Dat laatste is wel erg fijn met dit weer.




Niemand vind het fijn om als en panda beertje te eindigen.
En al helemaal niet als een groen panda beertje ;) 
Verder draag ik dit oogpotlood nu al een tijdje vandaag en ik heb nog geen irritaties ondervonden , ik hoop dat dit ook zo blijft.
Het potlood kost 1,99 en is te koop bij o.a DA .
en bol.com .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !