''would you rather'' tag.

Vandaag de ''would you rather'' tag

  1. Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up?

Dan heb ik liever mooi haar want zonder make-up zie je er toch beter uit dan met slordig haar

Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken?

Uh beetje een rare vraag. Ik wil mijn wenkbrauwen niet kwijt dus ik pluk liever.

Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij MAC shoppen, of liever bij Sephora?

Helaas heb ik van beiden geen producten zodat ik niet kan oordelen maar ik vind de producten van MAC er altijd prachtig uit zien.

De lipgloss/lipliner look óf een eighties permanentje?

Dan ga ik zeker voor de lipliner look.

Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht, óf te heftig aangebrachte blush?
Duidelijke foundation rand, die kun je namelijk met je haar nog bedekken.

MC Hammers Pants of een fietsbroekje?
Het fietsbroekje haha. MC hammer pants no way.


Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?Tan lines zijn natuurlijk en een te oranje spray tan niet.  dus ja tan lines dan maar.

Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?

oeiii dit is een lastige. Ik heb echt een hekel als mijn haar kleur lelijk is dus dan ga ik toch maar voor het slechte kapsel dat ik overigens ook erg vind.

YouTube weg of Twitter weg?
Dit is een makkelijke vraag want ik tweet niet.

Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven, of mascara?
Dan geef ik mijn make-up kwasten wel op want met je vingers kun je tegenwoordig ook al ver komen met creamy eyeshadows.

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !