FOTD :Kardashian Klamour

 
De Kardashians hebben stuk voor stuk een uitgesproken stijl. Sommigen vinden dit verschrikkelijk en sommigen vinden dit prachtig. Ik behoor tot de laatste categorie.
Vandaag laat ik jullie een look zien met ongeveer dezelfde producten die ik normaal gebruik maar vandaag gebruik ik de allerdonkerste kleuren en geef ik er een eigen touch aan met een groen oogpotlood.
Als eerste een paar foto's waar ik me op liet inspireren.
 

Op deze foto vind ik haar glow erg mooi.

En hier vind ik de oog make-up en lipkleur prachtig.
 
En op deze foto vind ik het haar en de lipkleur van zus Khloe erg mooi.


Hieronder zie je het resultaat van mijn inspiratie look.
Let op , het is dus geen kopie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !