Opgemaakt 3 #

Vanwege dat ik morgen ga verhuizen wilde ik nog wat  bijna-leeg-producten opmaken en het resultaat was dit . De lege verpakkingen zijn al weggegooid dus ik pak even wat foto's van google erbij.

Als eerste de douchegel van FA vitamine power pink grapefruit

Deze showergel vind ik erg fijn. Hij is lekker verfrissend en dat kon ik wel gebruiken met dit weer. Deze fles was na een weekje bijna leeg en ik heb hem vandaag opgemaakt. Hij schuimt niet zo heel erg hard maar laat je huid erg zacht achter en misschien koop ik hem wel opnieuw.



Verder kocht ik vorige week ook het haarmasker van Andrelon. Uit de keratine-repair lijn voor 2,50 in de aanbieding.
Ik heb het masker elke dag gebruikt en hij is nu dan ook helemaal leeg. Dit masker maakt mijn haar lekker zacht en je haar gaat er echt beter uitzien ! en dat al na het eerste gebruik. Deze ga ik zeker opnieuw aanschaffen als mijn nieuwe pantene haarmasker op is .

 
 

Ook maakte ik een mini care en repair van Andrelon op.

En ik heb eindelijk mijn citroen/sinaasappel handscrub van Herome gebruikt. Dit was een sample van 10 ml gebaseerd op olie en hij was echt goddelijk!




En als laatste een gezichtsmasker van purederm.
Deze heb ik al meerdere keren opnieuw gekocht en heb er ook een artikel overgeschreven . Dit masker bevat een soort van gel die veranderd in een schuim als je die op je gezicht aanbrengt.

 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !