Review : Essence candy crush nailpolish ''The Matt''

Ik ben dol op matte nagellak .
Helaas had ik alleen een matte zwarte lak in mijn bezit die erg lelijk is en een matte topcoat van de Hema die ik ooit van mijn moeder heb gekregen en inmiddels ook niet meer heb. Vandaag liep ik de Trekpleister in en zag dat Essence haar collectie al vernieuwt had ! De sale was nog maar net begonnen voor mijn gevoel maar alle oude producten hadden al weer plaats gemaakt voor nieuwe goodies.




 
  Deze nagellak viel me meteen op door haar  mooie fel roze kleur en yay! hij zat in de ''matt'' serie. Ik twijfelde geen seconden en hupsakee hij ging met me mee.

Dit lakje heeft een brede kwast waarmee je snel en makkelijk je nagels van een mooi kleurtje voorziet. Met 1 laagje ben je klaar en de lak droogt snel.


Wat me wel meteen opvalt is dat hij eerder semi-mat is dan echt goed mat.
Op de foto zie je duidelijk nog een glansje over mijn nagels heen.
Persoonlijk stoort mij dit niet maar ik vind niet dat je deze lak mat kunt noemen.


Verder ben ik erg enthousiast over deze nagellak. Een mooi kleurtje die goed dekt, snel droogt en goed neon is !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !