The BeautyBlog Tag

 

1.  Is je haar gekruld of stijl van je zelf?

Mijn haar is gekruld van zichzelf, maar er zit vooral veel slag in tegenwoordig. Ik stijl het wel veel.


2. Verf je je haar zelf of bij de kapper?

Ik verf mijn haar altijd zelf, dit is veel voordeliger en sneller.


3.Draag je altijd make-up?

Altijd is een groot woord maar meestal wel.
Ik kan niet zonder mijn lipproducten


4. Hoe lang ben je bezig met je make-up?

Meestal doe ik hier een kwartiertje over.
foundation,oogschaduw,eyeliner,mascara, blush.





5. Wat maak je eerst op je gezicht of je ogen?

Meestal mijn gezicht eerst, dan mijn wenkbrauwen en als laatste mijn oog make-up

6.Hoevaak lak je je nagels?

Bijna elke dag lak ik mijn nagels in een ander kleurtje.

7. Lak je je teennagels ook in de winter?

Nee, ik lak mijn teennagels eigenlijk helemaal niet

8.Wat is je favoriete parfum?


''play it rock'' van Playboy, helaas is dit geurtje uit het assortiment gehaald maar bij voordeelshops nog wel verkrijgbaar

9. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?

Ik keek toevallig naar de serie h20 vandaar ''splash''
En het woord beauty spreekt voor zich.


10. Lees je de comments op je artikelen?

Ik ben een beginnend blogger dus in principe nog geen comments. Ik comment zelf bij anderen ook nauwelijks.
Mocht ik comments krijgen lees ik ze zeker.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Review : Syoss hair color refresher [ uitwasbaar]