30 days lipstick challenge #Day 12 + Bij passende nails of the day.

Jup vandaag weer een rode kleur , dit keer een framboos rode kleur van het merk MAX dat bij de action te vinden is.  Deze kleur had ik nog nooit gebruikt en was blij verrast van de houdbaarheid!
Nadat ik een oliebol en frietjes had gegeten zag je de kleur nog steeds goed zitten!  Hier onder een foto van mijn lippen met deze kleur.



Bij deze lipstick droeg ik ook bijpassende nagels.
Ik gebruikte 1 laagje van ''Redvolution'' van het bekende merk Essence.  Deze lakjes zijn erg fijn vanwege de brede kwast en fijne dop.
Met 2 laagjes zou deze lak perfect dekken.
Rood draag ik niet vaak op mijn nagels.  Alleen mijn favoriete kleur TimbleBerry van sinful colors komt in de buurt van rood dat ik veel draag.
Foto

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !