Review : Essence Hello Autumn Colour Adapting Blush

Essence Hello Autumn Colour Adapting Blush , dat is een hele mond vol!
Maar werkt deze blush ook?   In de verpakking ziet hij er nogal bleekjes uit en het is de bedoeling dat de blush zich aanpast aan de ph waarde van je huid. De blush komt in een schattig transparant doosje.  Zo weet je meteen welke blush je te pakken hebt.  


Het is een zachte poeder structuur en er zit al snel genoeg aan je kwast.  Ik ben erg benieuwt of deze blush me een subtiel kleurtje geeft!

 
Helaas zie ik geen enkel verschil op mijn wangen .
Links zie je de foto waar ik de blush wel draag en rechts wanneer ik het niet op mijn wangen heb aangebracht.
Misschien dat het een uurtje duurt voordat je verschil ziet ?



Op moment van schrijven kan ik niet erg enthousiast zijn over deze blush. Ik zie eigenlijk niet snel verschil en dat vind ik erg jammer. Op moment van schrijven draag ik hem nu een half uur, ik zal later een update plaatsen of ik mijn mening kan bijstellen.

De blush is voor 2,59 te koop bij Kruidvat en Trekpleister.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !