Review : Jardins du monde showercream caribean coffee beans Yves Rocher

Deze showercream ruikt naar koffie met choco er door heen. Lekker fris en fijn voor in de winter.
De cream voelt fijn aan op mijn huid en laat een soort van beschermend laagje achter. Afgelopen tijd ben ik niet zo'n van meer van Jardins Du monde maar met deze showercream ben ik blij verrast!

Het is echt een dikke caramelachtige cream en schuimt niet zo hard. Alsof je vla op je huid smeert hihi.


Ik ben om! Deze ga ik zeker vaker aanschaffen.
Ook de ingrediƫnten lijst valt best mee!
Dat er siliconen in zitten vind ik zelf geen probleem.
 
Deze cream is ongeveer 3 euro en te koop bij www.yves-rocher.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !