Stash van een lipgloss Addict.

Ik ben gek op lipproducten, vooral lipsmackers en  mooie glossjes.  Ik heb ook genoeg butters,crayons en zelfs van die stiftjes liggen , maar glossjes zijn mijn favoriet.  Nadat ik mijn stash had doorzocht voor de lipstick challenge besloot ik dat het misschien ook wel leuk is om mijn stash aan jullie te laten zien . Gewoon even wat foto's tussendoor :)
Hier zitten mijn lipbalms in potjes in , van  the bodyshop tot Oriflame en schattige cupcake potjes.  Er naast staan wat lipsticks.
In het glas staan wat lipcreams en andere glossjes in een ''lange'' verpakking.
 En hier wat lipsticks die ik heb uitgezocht.
En hier is mijn grote houten bak met alle lipbalms, potjes die ik niet gebruik, nieuwe dingetjes , babylips  en tubetjes. Zoals je ziet heb ik vooral veel Essence want dit vind ik gewoon een erg fijn merk.  Oriflame en Yves Rocher heb ik ook deze hebben vaak verzorgende eigenschappen en dat is weer fijn voor je lippen .

Ik heb ook altijd wat glossjes in mijn tas zitten, of op de badkamer, en binnenkort ga ik er ook heel wat weg doen die niet op de foto staan .

Wat is jou favoriete lip product ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !