Opgemaakt # 5

Afgelopen maand heb ik niet zo heel veel opgemaakt maar wel genoeg om te laten zien!

* 2 essence mascara's
* Rimmel Mascara
* Een facewash van Yves Rocher
* Gezicht reinigings doekjes
* |Dr. van de Hoog  Gezichtmaskertje
* Tube gezichtmasker van Oriflame
* Gliss kur Conditioner.
* douchecream Yves Rocher


Als eerste de mascara's stuk voor stuk fijne mascara's maar ze zijn alle 3 uitgedroogd.  Ik gebruik tegenwoordig liever andere mascara's dus bleven deze liggen .


Het gezichtsmasker van Dr van de Hoog kocht ik bij de Action voor slechts 89 cent en deze ruikt echt heerlijk.
Ik heb hem meteen opnieuw gekocht.
Of hij nou ook echt wat voor mijn huid doet durf ik niet te zeggen , ik merk eigenlijk geen verschil.
 
 
Het maskertje van Oriflame is een hele fijne met kleine korreltjes die open knappen. Je gezicht wordt zo ook meteen gescrubd. Deze maakt mijn huid lekker zacht.
Als deze een keer weer in de aanbieding is zou ik hem zeker opnieuw kopen.  Hij kost normaal 6,99 voor een tube van 50 ml.

En tenslotte mijn favoriete Facewash van Yves Rocher.
Helaas is hij op maar deze schaf ik ook zeker opnieuw aan.
Hij verfrist mijn gezicht en maakt het goed schoon en mijn huid voelt zacht aan, top spul!



Deze conditioner voedt mijn haren en dooie puntjes vallen minder op.  Het effect merkte ik eigenlijk pas toen de fles bijna leeg was en dat duurt me eigenlijk iets te lang af.
Ik gebruik nu een andere conditioner dus zal deze niet opnieuw kopen denk ik.


De douche crème hydrateert en ruikt heerlijk naar caramel met koffiebonen. Deze zal ik zeker opnieuw kopen.

De reinigingsdoekjes van Action koop ik regelmatig en er gaan minstens 3 pakjes per maand door heen.
Altijd fijn als je je  tussendoor wilt opfrissen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !