Review : AH Zachte hammam foam gel .

Tijdens het boodschappen doen viel mijn oog op deze fris maar simpel uitziende flacon met foam gel.
Foam gels zijn over het algemeen nogal prijzig en de meest budget is die van Melkmeisje[3,49] of de Action [1,99]. 
Deze budget topper zit hier met zijn 2,49 mooi tussen in.

Wat me als eerst opviel is de heerlijk frisse geur van eucalyptus en rozemarijn die vrijkomt zodra je de dop er af haalt .



Je hoeft niet hard te drukken en er komt precies genoeg uit.  Dit vind ik heel handig ook omdat je zo minder snel knoeit. Het is ook een heel dikke schuim.

En het spul voelt verassend zacht aan voor een foam die niet bepaald natuurlijk en verzorgend te noemen is.
Nu vind ik die eisen ook niet belangrijk maar ik kan me voorstellen dat als je een gevoelige huid hebt je wel graag wilt weten wat er zoal in zo'n foam zit.  Hieronder kun je de ingrediĆ«nten inzien.


En hier de pluspunten

* budget foam
* AH test niet op dieren
* Hij ruikt heerlijk naar een badhuis
* stevig schuim verdwijnt niet direct in je doucheputje
* zuinig in gebruik en zacht voor de huid .

Reacties

Unknown zei…
Leuk dat je een budget variant test. Ik wist zelf niet dat de ah dit verkoopt. Bedankt voor de tip!

liefs ,
Kim / www.vintageandbeauty.com
Engelina zei…
Ik zag hem ook per toeval :)

Wat een leuke blog heb je !

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !