Review : w7 in the nude pallette

Twitter -Facebook-Pinterest-Bloglovin -  follow me 
Het heeft een tijdje geduurd maar ik heb eindelijk het w7 ''in the nude'' palette aangeschaft. Het doosje bevat 12 kleuren met leuke namen . Van links naar rechts:
Latte,angel,venice,marilyn,copper pot ,sun kissed,alice,bad manners,coffee cup,mud slide,tokyo,fashionista.



Het palette bevat mooie highlighters,shimmer shimmer kleurtjes en matte kleurtjes. Ik ben wel bekend met w7  make-up maar nog niet met deze palettes, op veel blogs waren ze er erg tevreden mee en toen ik een cadeau bon voor mijn verjaardag kreeg ging deze meteen in mijn mandje.

Ook zit er een handig kwastje bij, de spons applicator gebruik ik alleen om te swatchen maar aan de andere kant zit een zeer fijn uitziend kwastje.
foto van Engelina Graepler.
 
De textuur van de oogschaduw is ook erg fijn.
Het poeder is niet te zacht en niet hard zo voorkom je fall out .


Op mijn arm heb ik alle kleurtjes geswatched.
Het pigment is op de te bouwen en op mijn arm heb ik 1 x geveegd . Prima oogschaduw voor die prijs. Vooral Angel en Fashionista vind ik echt prachtige kleurtjes.



Kortom dit palette is erg fijn en bevat genoeg kleurtjes voor verschillende looks.  Binnenkort komt er zeker een artikel online met wat voor een looks ik hier mee ga maken.

Ik kocht em bij DA Pennings.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !