Yves Rocher Kerst Collectie

Jaaaa eindelijk heeft Yves Rocher haar kerst collectie uitgebracht.  Sommigen geuren zijn nieuw en anderen nog van vorig jaar.   Ik kocht 2 handcrèmes, 2 showergels, 2 lipbalsems en 2 mokken.   Hieronder laat ik je de producten zien . Alleen de mini handcrème BlackBerry staat niet op de foto helaas. Die is al bijna op en hij ruikt echt heerlijk!
foto van Engelina Graepler.

Als eerste laat ik jullie de lipbalsems zien.
Ik heb de BlackBerry variant die heerlijk romig is en een diep paarse tint op je lippen achter laat. Hij ruikt lekker naar bessen en bramen en blijft lang zitten.

De tweede is gewoon een ordinaire lipbalsem zoals we gewend zijn en heeft een sinaasappel choco geurtjes.
Beiden kosten op het moment 1,95.


Ook kocht ik 2 showergels . De ''choco sinaasappel'' en ''blackberry'' variant. 
Ze schuimen heerlijk en je huid voelt lekker zacht aan.
Verder laten ze nog een paar uur een subtiele geur achter op je lichaam. Deze geven echt een winter gevoel.
De showergels kosten ook 1,95 per stuk.

 
Ook over de handcrèmes ben ik zeer te spreken.
Vooral de BlackBerry variant die ik helaas vergeten ben op de foto te zetten.  De crèmes trekken snel in en voelen niet vet aan. Je handen worden goed gevoed door de crème.
De mini kost 1,50 en de full size 1,95



Verder ontving ik er een gratis mascara, muts en sjaal bij en kocht ik nog een mokken set.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !