All you need is Christmas !

Vandaag een kerst artikel, ik laat je mijn ''kerst outfit'' zien,
Mijn kerstnagels en een feestelijke FOTD. 

Van het Christmas comes to town palette van Essence gebruikte ik de zilveren kleur over mijn gehele ooglid.
Van DA eigen merk bracht ik een burgundy red kleurtje aan in mijn buitenste ooghoeken en de arcade boog.
Als primer gebruikte ik Catrice concealer.
Verder gebruikte ik een oogpotlood van MAX en de liquid eyeliner en mascara van Essence. Op mijn gezicht draag ik bb cream van Garnier, een highlighter van Essence en de blush van Catrice.  Op mijn lippen draag ik e.l.f lipbalm.
Deze verving ik later voor een felrode lipgloss van Catrice.



Op mijn nagels draag ik ''I'm so very ''  & ''NY city call'' van Essence.  nagelsteentjes van Ebay en een glitter topcoat '' two million dollar baby'' van Catrice.  Als topcoat gebruikte ik ook een lakje van Essence.


En als outfit droeg ik kerstsokken ! helaas niet op de foto te zien en een zwart jurkje met nepleren zijkanten.
Ik droeg een gouden spike haarband en een paarse kralen ketting . 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !