NOTD'S : Let it Glitter :D

Vandaag laat ik jullie 2 subtiele kerst looks zien.
Met wat glitter en rhine stones.





Van Essence draag ik  ''the satin'' .
Een goud/zilver lakje met een satijnen finish.
Daaroverheen breng ik een topcoat aan zodat de steentjes goed bleven zitten . Ik draag ze nu een volle dag en er is er nog geen eentje af gegaan.  De topcoat is de fast dry topcoat van Essence.

Op mijn andere hand draag ik een topcoat van Essence met glitters er in . Op mijn accent nagel draag ik een gouden lak van Rimmel.   De zwarte nail art is van Catrice. Ook hier overheen heb ik de topcoat van Essence Gebruikt.

P.S  De laatste 2 ''look like a celeb'' artikelen komen wat later online dan gepland. Helaas ziek geworden en daarbij ook last van mijn ogen gehad. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !