De -Perfecte-felpaarse-lipstick : 03 - Ebay

 
Ahhhh ik ben echt helemaal gek op deze lipstick.
De kleur is heerlijk fel paars precies zoals hij er uit ziet in de stick zelf, voelt romig aan op je lippen en is ook nog eens langhoudend ,ik ben nu al fan.


Het kleurtje is misschien wel een beetje gewaagd maar ik hou er wel van . Het geeft je look net dat beetje extra.
Ik kocht hem op ebay voor ongeveer 2,10  en hij was ook nog eens super snel verzonden. Binnen 2 weken had ik deze pretty in huis . 


De stick zit in een mooie zwart matte huls, ligt fijn in de hand en is makkelijk aan te brengen en dekt mooi.
Dit kan maar zo eens mijn nieuwe favoriet worden!

Al zou ik de paarse lipstick van Essence er toch vaker bij pakken omdat hij iets draagbaarder is.  Maar voor gewoon overdag als je niks belangrijks te doen hebt, of als je geen werk hebt en naar een feestje is hij prachtig.

De link waar ik hem bij kocht is helaas verlopen maar als je intypt  : Bright purple lipstick zul je hem vast bij een andere verkoper vinden . 
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !