Review : Elkos -Haarkur Color

foto van Engelina Graepler.


In Duitsland kocht ik deze haar kuur [haar masker] van Elkos.
Elkos is gewoon te koop in de supermarkt en is eigenlijk het aller goedkoopst.



Haar producten verschillen in prijs van 0,45 en 0,85 .
Dit haar masker kostte 0,85 voor een tube van 150 ml.

Het goedje zit in een simpele tube met een zeer handige dop.
Je hoeft de dop er niet af te draaien waardoor je deze niet verliest,

Zeer handig want met natte handen dopjes open draaien is niet altijd gemakkelijk.


Het masker zelf is wit en van een dikke substantie, het is makkelijk te verdelen over je haar een heeft een standaard geurtje, lekker fris en niet al te zoet.

Ik laat het masker altijd 3 minuten intrekken en dit is ook echt genoeg.
Een extra voordeel is dat dit masker speciaal voor gekleurd haar is .
Normaal werken zulke haar producten niet tegen verlenging van een haar kleur maar deze,
doet dit zeker wel!

Ik heb dit namelijk getest toen ik mijn haar net geverfd had, Als ik dit masker gebruik blijft mijn rode haar kleur tot 3 weken langer mooi dan met een regulier masker.


Als je schouderlang haar hebt doe je ongeveer 20 keer met een tube.
Dit komt omdat het zeer zuinig in gebruik is.

Ik kan alleen maar voordelen op noemen want ik ben zeer enthousiast over dit budget pareltje.

Elkos is het huismerk van de supermarkt Edeka en ook alleen daar te koop.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !