Cleansing Ritueel + Review : Face Mask ''lovely lily''

Voor mijn gezicht gebruik ik nu al een tijdje dezelfde producten waar ik mijn huid mee reinig en verzorg van Yves Rocher.   Ik begin met een reiniging olie.






Vervolgens pak ik mijn gel face wash om mijn gezicht nog schoner  te krijgen, ook kalmeert deze de huid en ruikt hij lekker, deze gebruik ik altijd onder de douche .






Dan pak ik mijn perzik scrub erbij. Ik gebruik hem zeer weinig omdat hij een nogal grove korrel heeft maar hij doet zijn werk goed en is zuinig in gebruik.





Om het ritueel af te sluiten gebruik ik [ niet op de foto ]  reiniging doekjes voor mijn wenkbrauwen en ogen en mijn hydra vegetal crème.


Ongeveer 2 keer per week gebruik ik ook een gezicht masker en dit keer was dat ''lovely lily'' van Dr. van der Hoog.





Deze stimuleert het natuurlijke bruining proces en voelt fris aan op de huis. Het masker is een beetje gelig van kleur.
Persoonlijk vind ik deze erg fijn en lekker ruiken.
Daarbij vind ik het ook tof dat hij fris aan voelt.
Hij wordt echt ijs koud op je gezicht en vooral als je hoofdpijn hebt is dit een heerlijke verfrissing.



Nadat je het masker 10-15 minuten hebt laten zitten voelt j huid heerlijk zacht aan . Ik heb een erg gevoelige gezicht huid maar ik krijg hier geen rood gezicht van.
Een fijn masker die tijdelijk te koop is voor 0,99 bij de Action.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !