I Love Spring Tag



Vandaag vul ik de I love Spring tag in .  Deze zag ik op petittrois en aangezien het zonnetje steeds vaker tevoorschijn komt leek het me leuk om deze tag ook in te vullen . 


Welke kleuren nagellak draag je het liefst in het voorjaar?

Eigenlijk let ik niet echt op kleurtjes per seizoen , maar ik vind lichtblauw,zachtgeel,babyroze en gras groen wel echte lente kleurtjes.



Hoe zie jij er op je paasbest uit ?


Zwarte panty, Zwart jurkje en dan eventueel ballerina's [ rode met witte skulls] Helaas beginnen deze een beetje op te raken na een paar jaar intensief dragen .



Als je aan de lente denkt , waar wordt je dan vrolijk van?


Eerder waren dat altijd de vrije dagen, nu vind ik het fijn als het weer wat warmer wordt. Kunnen de konijnen weer lekker buiten rennen. Vind ik leuk om te zien .




Wat is jou ultieme voorjaars parfum?
foto bron : mcfashionandbeauty.com]
''sexplosion'' van de Action  [ dupe van flowerbomb ]

Welke items in je kledingkast bewaar jij speciaal voor de lente?

Shirtjes die wat dunner zijn van stof en bepaalde rokjes.


Van welk nummer krijg jij de lente in je bol ?

Hero/heroine  -  Boys like girls.





Welke must have hoop jij nog te scoren dit jaar ?

Ik zoek nog naar de perfecte mint kleurige nagellak.
als iemand een suggestie heeft?




Welke smaak paas eitjes vind jij het lekkerst?

Ik eet graag de witte , ik heb echt een hekel aan puur.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !