April Fools Day !


Mensen opgelet want het is 1 april !
Ben jij die persoon die iedereen voor de gek houdt, wordt jij voor de gek gehouden of doe je er helemaal niks aan?
Toen ik klein was werden er regelmatig grapjes uitgehaald maar onderstaande waren toch wel de bekenden.


1.   Zout in de koffie van de basisschool directeur doen.
[ hij dronk het kopje nog leeg ook]


2. De kinderen vertellen dat er een schat in de zandbak lag, en wij maar graven tot we een ons wogen.

3.  Zo'n suikerklontje met nep slangetje in de thee van de juffrouw doen , die natuurlijk deed alsof ze ontzettend schrok.

4. Vroeger had je van die kikkertjes, die je dan zo ver mogelijk weg moest wippen , die legde ik dan bij mijn vader in bed.   Letterlijk 1 april kikker in je bil dacht ik toen ik 6 jaar oud was.

5. ''trek eens aan mijn vinger'' en vervolgens viel er een nepvinger besmeurd met ketchup van je hand af, terwijl jij natuurlijk dacht dat je moeder dan ontzettend schrok daarvan.





Tegenwoordig heb je alle bekende internet grappen zoals vandaag op www.beburgerd.nl dat AH een samen werking zou aangaan met McDonalds, of Hunkemoller die met een wel heel spannend bikini broekje aan komt zetten.

En jaa ook in het buitenland zijn ze op beautygebied leuk bezig. Er zouden zogenaamde eetbare nepnagels op de markt worden gebracht .

En het allergrappigste is natuurlijk dat er ook mensen in trappen ook..


Ach , op 1 april zijn we allemaal weer even kleine ondeugende kinderen .  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !