Bold Lips !


De kylie jenner lip ziet er hartstikke tof uit maar is niet aan mij besteed. Wel vind ik het mooi om mijn lippen groter te laten lijken! hoe ik dit doe ?  Een donkerpaars potlood pakken en daarmee mijn lippen omlijsten en inkleuren met een felroze lipstick.  Ik vind het effect er tof uit zien .




Verder draag ik matterende poeder van catrice, foundation van NYC, eyeliner en mascara van Essence en concealer uit mijn concealer palette van Ebay.  De bronzer is van Miss Sporty, de blush van de Action. De lipstick is trouwens van Primark, en het potlood van Essence. 



Reacties

Unknown zei…
Wat een mooi effect krijg je door de paarse potlood er omheen! Net ietsjes minder 'één vlak kleur'. De kleuren staan je ook goed, leuk bij je haar! :)
Engelina zei…
Dankje ! Ja ik dacht een keer wat anders, ik hou er wel van om te experimenteren.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !