Favorieten Yves-Rocher


Yves-Rocher is een fijne webshop/winkel waar je veel bio producten vind. Maar ook veel fijne beauty producten die gewoon goed werken. Er zijn vaak fijne aanbiedingen en je krijgt ook nog weleens een gratis geschenk.  Hier benoem ik mijn favoriete producten van Yves-Rocher.

Deze handcreams werken erg voedend voor droge handen.
toppertjes .



[ niet op de foto] 
''sexy pulp'' is een fijne volume mascara die je wimpers separeert en een mooie krul geeft ookal belooft dit merk dat niet . De lipsticks ruiken lekker en blijven dik 4 uur lang zitten ! 

Vervolgens de gel-creme waar ik ook een gel-wash van heb.
Deze zorgen er voor dat mijn huid rustig blijft en dat ik geen puistjes of andere onzuiverheden krijg. Tegen heel veel cremes en washes kan ik niet tegen maar deze werken zacht voor de gevoelige huid ! 


Deze douchegels zijn geweldig! Vooral die met honing en zoals je ziet is die ook bijna leeg.  Die met amandel ruikt lekker fris en met koffiebonen is heerlijk voor in de winter.
De douchecrème met macademia vind ik ook fijn !
Mijn huid blijft lekker zacht achter. 


 

Ook de anti bacteriële handgel vind ik een top product, ik heb altijd een flesje bij me .
Het kleine tubetje is een vette dagcrème.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !