Review: Showercream Melk & Komkommer - Aldi

Zo nu en dan verkoopt de Aldi showercreams voor het budget prijsje van 1,25 .  In zo'n fles zit dan 300 ml. 


Nooit vond ik de geuren interessant genoeg om er eentje mee te nemen omdat ik meestal toch mijn geliefde Yves Rocher douchegels gebruik.   Totdat ik deze frisse variant met melk en komkommer zag staan .
 


Hij ging mee en eenmaal thuis ging ik meteen ruiken.
Een hemelse geur komt hier van af, hmmm . 
Je ruikt echt de perfecte combinatie van melk en komkommer , het is niet zo dat een van de twee sterk overheerst, de geur ruikt ook lekker natuurlijk en niet zo chemisch .  Nu let ik niet heel erg op bestandsdelen maar voor diegenen die hier wel benieuwt naar zijn, kun je het hier onder lezen.

Mijn huid is in ieder geval niet geïrriteerd terwijl ik een best wel gevoelige huid heb.


De substantie is cremig doorzichtig en na gebruik voelt je huid heerlijk zacht aan . Ook geurt hij nog subtiel na.
Meestal verkoopt de Aldi maar tijdelijk aparte geurtjes dus als je er eentje wilt zou ik hem maar snel kopen.




Er waren ook nog twee andere varianten waaronder melk en cocos .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !