''would you rather'' 5 questions Tag

Ik vind het erg leuk om tags te lezen . Zo kom je wat meer te weten over een ander, maar ook over jezelf als jij ze zelf gaat invullen .  Ik zocht de leukste vragen uit en die ga ik vandaag beantwoorden .  De vragen zijn geïnspireerd op de blog : frmheadtotoe.com .




1 :  Als je moet kiezen : Geen make-up of geen nagellak ?

aaargghh dit zou echt een enorme ramp zijn als dit echt zou zo zijn .  Hoe dol ik ook ben op mijn nagellak zou ik echt niet zonder make-up kunnen . Je gezicht staat toch centraler dan je nagels.
2.  Als je moet kiezen :  Voor de rest van je leven maar 1 oogschaduw kleur mogen dragen of nog maar 1 lipkleur?

Dan zou ik gaan voor nog maar 1 lipkleur.   Ook zo'n onmogelijke vraag trouwens maar ik vind het te leuk om met oog looks te spelen .  Ik zou trouwens kiezen voor een fel roze lipstick.

3. Als je moet kiezen :   lipstick gebruiken als eyeliner of eyeliner gebruiken als lipstick ?

Makkelijk!  eyeliner als lipstick.  Ze komen in veel verschillende kleuren en het is makkelijker om je look draagbaarder te maken . 


4.   Je haar afscheren ? Of nooit meer laten knippen ?

Dan zou ik kiezen voor afscheren , want daarnaar heb je wel weer de keuze om het te mogen knippen. Ik denk niet dat ik zou kunnen leven met een rapunzelachtig kapsel.  
5. Als je nog maar 1 haar stijl mocht dragen zou dit dan een paardestaart zijn of een messy knotje ?

Ik ga dan voor het messy knotje, dit draag ik toch al dagelijks.


Welke 5 vragen zou jij jezelf stellen ,die voor jou onmogelijk lijken ? En wil je ook andere tags lezen ? klik dan zeker hier . 


psst..  Wil je geen enkel artikel missen volg me dan op  Facebook

  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !