Review : Superdrug- Cucumber Cooling Clay Mask.


Superdrug komt met nieuwe maskertjes en deze zijn ook nog eens veggie proof !   Veganistisch en vegetarisch zijn deze fijne maskertjes en kosten ook maar 0,99 per stuk.
Ik kocht ze bij trekpleister voor deze fijne prijs . 


Dit masker is de cucumber cooling clay mask. 
[ leuke struikel zin ]
Het is een verkoelend kleimasker dat helpt bij onzuiverheden en het laat je huid fris aanvoelen.
Zoals eerder vermeld kan ik  veel gezichtmaskers niet goed verdragen en krijg ik meteen een trekkend gevoel of zelfs uitslag. Ik hoopte dat het met dit  masker niet zou gebeuren .
Juist omdat het promoot dat dit goed is voor de gevoelige huid.



Het masker ruikt heerlijk fris en is gemakkelijk aan te brengen.  Er zit een ruime hoeveelheid in en in theorie zou je er twee keer mee kunnen doen . Ik smeerde echter alles op mijn gezicht omdat het masker anders uitdroogt.




Het masker laat ik 10-15 minuten intrekken.
Na 5 minuten merk ik echter al snel het bekende trekkerige gevoel maar het is verder niet zo storend als normaal gesproken. Het masker was ik af onder de douche.
Na het reinigen voelt mijn huid inderdaad schoon en fris aan maar verder niets speciaals.

Dit is een leuk masker voor een vriendinnen avond maar voor mij doet hij niks extra's . Daarbij laat hij mijn huid ook een beetje trekkerig aanvoelen wat juist niet hoort bij dit masker.  Misschien vindt jij hem juist wel fijn ,wie weet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !