Review : Superdrug : Superfruits exfoliating mask.

Vorige week testte ik al een maskertje van Superdrug en bij deze het tweede maskertje dat ik kocht.  Dit masker bevat scrub deeltjes en heeft een exfolierende  werking .


Het masker is roze en wordt hard op je gezicht na circa 10-15 minuten.

Hier onder de beschrijving en de ingrediënten voor hen die daar interesse in hebben.

Extra fijn dat deze maskers vegan-proof zijn.

 Ik vind dit een fijn maskertje want mijn gezicht voelt ,

na gebruik zacht aan en het geeft een Squeeky schoon gevoel. Wel heb ik weer het prikkende gevoel ervaren maar ik kreeg verder geen uitslag en mijn gezicht voelde ook niet droog aan .

Ook dit masker is te koop voor 0,99 bij trekpleister.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !