De bekentenissen van een Polish-a-holic


Hallo allemaal mijn naam is en ....  nee geintje hoor ik hoef nog net niet in een praat groep want mijn verslaving is niet zo erg maar ,groot is hij zeker.  Waar ik het over heb? nagellak!  Dus maakte ik een lijstje met bekentenissen.
Neem me a.u.b niet al te serieus want ik overdrijf natuurlijk verschrikkelijk, maar voor alle addict onder ons: Er is helaas geen remedie. 



Altijd excuses verzinnen om een nieuw lakje te kunnen kopen  ''die kleur heb ik echt nog niet '' terwijl ik al een similair kleurtje heb liggen bijvoorbeeld.






'maar hij is limited edition' een heel goede reden om meteen maar de hele collectie te kopen want stel je voor ooit ga je dat gele potje echt wel gebruiken hoor ! 



Het nooit kunnen beperken tot slechts 1 lakje tegelijk om te kopen . Of het lukt je wel maar je gaat de volgende dag toch terug om die tweede, derde, lak toch nog aan te schaffen . 


Overal vind je nagellak . handtas,badkamer,nachtkastje,woonkamer,eettafel overal en stiekem zit er zelfs eentje in mijn jaszak.



Je bent lid van meerdere nagellak groepen, zodat je je minder schuldig voelt als je weer 5 lakjes hebt gekocht omdat mientje er wel 20 heeft gekocht.  En nee dan ben je niet eens jaloers want die andere 15 koop je later wel.



Dat moment dat je 2 dezelfde lakjes koopt, op dezelfde dag puur omdat dat ene potje echt wel snel opgaat hoor .
terwijl je nog een exemplaar hebt rondslingeren en nog een paar 100 potjes met andere kleuren die nog nooit het dag licht gezien hebben.


En het feit dat je toch altijd je favoriete paarse lakje er bij pakt maakt echt helemaal niks uit hoor, want zooooo veel lakjes heb je ook weer niet. komt best op ! en laten we er daar ook maar meteen weer een paar van aanschaffen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !