FOTD : Fuji Green


Voor deze oog look was ik geïnspireerd door de verpakking van de fuji green tea bodybutter van The Bodyshop.


Dus pakte ik mijn [vernieuwde] lichtgroene oogschaduw mono van Essence erbij en ging ik aan de slag met een licht kleurtje op mijn bewegend ooglid en een zwart kleurtje ''crave'' van urban decay dupe. Verder gebruikte ik een mascara van NYC , foundation van hetzelfde merk en een bronzer van w7. 


 Op mijn lippen ging even niks en ik maakte de look af met een vloeibare eyeliner van Essence. Op mijn wenkbrauwen gaat een poeder van Beauty UK en een oogpotlood van Rimmel.  Al moet ik stiekem mijn wenkbrauwen wel snel weer een keer epileren hihi. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !