Review : Catrice Beautifying lip smoother Sweet Caramel


De Catrice Beautifying lip smoother kocht ik voor 1,80 in de sale want deze kleur in 010 sweet caramel gaat er helaas uit .  Dit product zou je lippen zachter moeten maken, je liplijn optisch moeten vergroten en een mooie glans aan je lippen moeten geven. Note :  De lipbalm ruikt en smaakt heel sterk naar caramel.  Zelf vind ik dit geen probleem maar hou je hier niet van kun je hem beter laten liggen.


De balm heeft een aparte spons applicator en zit in een stevige tube, je hoeft niet bang te zijn dat hij gaat lekken want je moet aardig in de tube knijpen voordat de balsem er uit komt, dit is een plus punt.


Het sponsje is heel zacht en brengt fijn aan, wel heeft het sponsje na een keer aanbrengen de kleur van de balsem maar dit is logisch. 


Op mijn lippen is het een mooi zachtroze kleurtje met een aparte glans.  Het voelt fijn aan op mijn lippen en plakt niet .

Ik vind het een fijne lipbalsem en ben blij dat ik hem nog heb weten te bemachtigen , wil jij hem ook ? Wees er dan snel bij want meestal is de Sale snel uitverkocht.......

Momenteel maak ik mijn foto's met mijn mobiel.
Ik heb tijdelijk geen wifi en upload alles dus via mijn mobiel. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !