Review : Fuji green tea bodybutter van the bodyshop


Een tijdje terug bestelde ik deze fuji green tea bodybutter bij the bodyshop .  Het is een mini verpakking met 50 ml.
Ik koop altijd mini verpakkingen omdat ik grote toch niet op krijg en het staat natuurlijk super schattig al die mini's.

Ik koos voor deze frisse geur omdat het toch al wat warmer begint te worden buiten en dan heb ik ook wat minder verzorging nodig en geen behoefte aan een vanille geur.




De body butter is dan ook meer een lotion dan een boter en smeert daardoor lekker makkelijk uit . Omdat het een fris zure geur is blijft hij niet heel lang hangen maar dat vind ik wel prettig eigenlijk.  Zo gaat het niet raar ruiken als ik mijn bodysplash gebruik.   
Ook voelt mijn huid niet plakkerig aan en trekt de bodybutter snel in .   Ik vind hem tof !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !