Smeerbare Bad eend & Andere Fijne Spulletjes

Deze bad eend lipgloss met een heel  sterke citroen geur scoorde ik in een klein winkeltje aan de grens voor slechts een euro.



  Ze ruiken heel sterk naar citroen in het potje maar op je lippen is de geur al snel verdwenen. 
De gloss werkt eigenlijk best prima ondanks dat ik dacht dat het speelgoed spul zou zijn.  Staat super schattig op je toilet tafel toch ?


Ook kocht ik deze face mist van Dove, het is een oude verpakking en volgens mij wordt het product ook niet meer gemaakt.  




Het product werkt trouwens heel fijn als je het heel warm hebt maar toch een beetje verzorging wilt vanwege de vloeibare crème vermengt met zuiver water .
Van het ''sprankelende'' merk ik trouwens niks.
Ook deze spray was slechts 1 euro.



Ik ben dol op geur kaarsen en op kersen en bessen.
Toen ik dit schattige blikje zag moest hij ook mee voor die euro.  Eenmaal thuis heb ik hem meteen aangestoken en terwijl ik dit typ ruikt mijn kamer heerlijk naar deze kaars.





Verder kocht ik nog een fijne Wella shampoo [1,00 ] en mijn favoriete playboy deo [2,00 ] .
Ik ga zeker eens terug om te kijken wat voor aparte dingetjes ze dan weer te koop hebben.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !