FOTD : Out of the blue


Voor deze fotd gebruik ik het verrassend goed gepigmenteerde oogschaduw palletje van de Action  in de kleur ''blue'' .  Ik gebruik een grijze en een donkerblauwe kleur voor mijn oogleden en onder mijn ogen gaat een zwarte kleur en een groenblauwe . Als basis gebruik ik een concealer van Catrice.




Dit smeer ik ook onder mijn ogen voor een frissere look.
Op mijn jukbeenderen gaat een higlighter van Essence ''metallic'' en een bronzer van W7.



  Mascara is van Essence en de eyeliner ook.  Voor mijn wenkbrauwen pak ik het naked basics palette erbij en gebruik ik een mat bruine kleur. 

 Met wenkbrauw gel van Essence borstel ik ze door.
Op mijn lippen gaat ''porcelain doll'' ook van Essence. 


En jaaa ik heb mijn haar weer een tintje lichter ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !