Review : DA Argan Gold Face Mask


Mijn streven is om mijn gezicht maskers eerst op te maken voordat ik nieuwe ga kopen . Aangezien ik een aantal favorieten heb blijft de rest anders maar liggen.

Vandaag koos ik voor de argan gold variant van DA dat 1,50 kostte..



Dit is een ''olie'' masker dat je 10 minuten laat intrekken voordat je hem afspoelt met lauw warm water.
Er zit ook een serum bij.



Mijn eerste reactie was ; wauw wat ruikt hij lekker ! Een combinatie tussen argan en vanille heel erg fijn.
Ook voelt hij prettig aan op de huid. Vanwege de argan olie zou ik hem niet aanraden voor een vette huid. Voor een gemengde huid [zoals ik heb ] breng je hem alleen aan op de zones waar je huid droog is . Bij mij zijn dit mijn wangen neus en kin.    Het masker is vrijwel transparant dus ik heb geen foto van het masker op mijn gezicht.

Het enige nadeel van dit masker is dat het een beetje jeukt na een aantal minuten.  Dit komt waarschijnlijk omdat ik een erg gevoelige huid heb.  

Het masker spoel je gemakkelijk weer weg vanwege de olie vorm en je gezicht ruikt heerlijk.
Je kunt gerust zo n 3 keer doen met het masker.
Het serum heb ik niet gebruikt omdat het masker al jeukte.

Hij laat mijn huid wel zacht achter, maar ik zou hem niet opnieuw kopen.


 psst, vergeet Beautyspace  niet te liken op facebook !
Je kunt tot 13;00 uur vandaag meedoen met een facebook actie. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !