Review : QiBest longlasting liquid lipstick/lipgloss Violet


Ja ik ben weer helemaal into de lipsticks en lipglosses. 
Afgelopen week zijn er dan ook al een paar artikelen voorbij gekomen met lipproducten , en we gaan gewoon nog even door ;) .  Dit keer de longlasting waterproof lipgloss van Qi Best.   Het is een paarse gloss met een matte finish.




De beloftes zijn :  Blijft lang zitten, geeft niet af en is waterproof. Te mooi om waar te zijn of toch niet ?



Als eerste swatchte ik de gloss op mijn hand en probeerde te vegen en dit lukte vrijwel niet . De gloss droogt super snel op en met alleen water krijg je het spul echt niet van je hand of lippen af.  Met reinigings- doekjes lukt het echter wel super gemakkelijk, fijn om te weten.


Ik vind het een mooie goeddekkende kleur voor een nog mooiere prijs [ nog geen 1,00 ]  en hij blijft inderdaad muurvast en waterproof op je lippen zitten. Het nadeel van dit soort liquid lipsticks/glosses vind ik wel dat ze een ontzettend plakkerig gevoel op je lippen geven.



Je kunt dit voorkomen om ze af te poederen met een transparante poeder. In dit geval maakt dit niks uit omdat de finish toch al mat is .  Ik ga deze zeker vaker dragen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !