Ebay aankoopje : Rode sheer lipstick Y-cid

Van de merknaam snap ik geen bal , maar ik weet wel dat deze lipsticks zeer fijn zijn.


 Al eerder liet ik jullie een roze variant zien van deze lipstick en vandaag probeerde ik de rode. Op de foto's ziet hij er nog piekfijn uit maar na het openen brak hij meteen af. 
Dit komt waarschijnlijk door het warme weer want met de andere variant heb ik geen probleem gehad. Hij ligt nu lekker in de koelkast .
De lipstick is sheer en voelt aan als een balm.
Hij verzorgd je lippen goed en ruikt ook nog eens lekker.
Ik gok dat ik ongeveer 1,00 heb betaald voor deze stick.
Zeker een aanrader!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !