NOTD : Rimmel London Salon Pro - Fondant Fancy

Dit aparte kleurtje zag ik maanden terug al bij de Action liggen en nam hem toen voor enkele euro's mee. Ik heb hem toen enkele malen gebruikt en toen belandde hij al op de plank.  Met dit druiligere weer had ik wel zin in een herfst achtig kleurtje en werd het dus Fondant Fancy dat nu op mijn nagels zit. 


 Ik ben erg te spreken over dit lakje , met 1 veeg zijn je nagels gelakt [ behalve je duimnagel omdat die groter is ] vanwege het handige kwastje dat schuin afgerond is.  Met slechts 1 laagje geeft hij een perfecte dekking, droogt goed en blijft ook nog eens dagen zitten.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !