Opgemaakt # Juli


Afgelopen maand heb ik vooral veel nieuwe producten getest en daardoor relatief weinig opgemaakt, maar ik laat jullie toch zien welke producten er bij mij opgegaan zijn.


Als eerste deze zilvershampoo. Sinds ik weer blond ben is deze shampoo echt onmisbaar. Het haalt de gele gloed uit mijn haar zodat mijn blonde kleur mooi koel blijft. 
Het droogt je haar wel wat uit dus vergeet dan niet een verzorgende shampoo of masker er na te gebruiken.




Ernaast gebruikte ik het maskertje ''zomerblond'' van Andrelon, perfect als je geen zin hebt om een half uur met een masker in je haar te wachten want dit masker spoel je zo weer uit.





Deze nagellak remover van Essence werkt perfect en verwijderd zelfs grotendeels glitternagellak met gemak.
Ik heb hem bijna iedere dag gebruikt en nu is hij dan ook op. Ik heb alweer een nieuwe in gebruik, en ik heb ook een andere geur aangeschaft.

Deze douchegel kocht ik in vijfvoud en ik kocht er ook nog eens eentje voor mijn moeder, omdat ik de geur zooo lekker vind,  dat  iedereen hem eigenlijk eens moet hebben geroken. Binnen twee weken was deze fles dan ook leeg.
Het merk is Elkos en is te koop in de Duitse supermarkt.


*snik* mijn voorraad face wash van Yves Rocher is op en aangezien ik voorlopig ook niet ga bestellen heb ik nu mijn allerlaatste in gebruik.  Weten jullie nog een goede vervanger die wat liever geprijsd is dan 6,90  ? 

Deze mini douchegel met ginger geur vind ik heerlijk om in de ochtend te gebruiken, de fijne frisse geur maakt je lekker wakker en het enige nadeel wat ik kan vinden aan deze douchegel is dat het flesje veels te klein is hihi.
Er staan nog 3 reserve flesjes voor me te wachten ;) 


Verder maakte ik nog een paar maskertjes op.
lotus litchi, van Dr van Der Hoog,  Een verzorgend maskertje van Kruidvat eigen merk en een klei masker van Superdrug.
Ook maakte ik mijn tandpasta van Prodent op.

Verder de gebruikelijke reinigingsdoekjes en wat wax tarts.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !