Kiekjes Kieken #6


Ook deze week heb ik zeer weinig gedaan omdat ik nog steeds ziek ben , maar heb ik wel een aantal nieuwe producten gescoord waar ik super blij mee ben.





Verder brandde ik veel geur kaarsjes zodat ik toch nog een beetje ruik aangezien ik snip verkouden ben.
Ook kocht ik een aantal little hotties, met de geuren surf up, white musk, baby powder, honeydew enz... heerlijk.




Mijn tante nam ook 2 balea douchegels voor me mee.




Ook ging ik even bij mijn moeder langs en knuffelde ik deze lieve schat.


Vorige week was het 1+1 gratis op maskertjes bij trekpleister en nam ik deze twee mee.
Hier ben ik erg nieuwsgierig naar want ik ken deze nog niet.
Volgens mij zijn ze ook nieuw.




Super lief ! Een beterschap kaartje van mijn werk.
Ik werk als vrijwilliger 1 middag in de speelotheek.

Verder schafte ik sloffen aan zodat mijn voeten ook warm blijven



Verder at ik veel soep , en lag ik op bed of op de bank.
Heb je mijn recept voor Shoarma soep al gezien?



 dit gebakken ei is heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik keek  MMXXL en kocht wat make-up bij de action waar zeker nog een review over komt .



Ook gebruik ik weer met regelmaat een zomer favoriet, ik ben zo'n gek die dat in de herfst heerlijk vind.



En zijn deze thee licht glaasjes niet super leuk?




En lekker bankhangen met mijn kleinste schatje Dirk <3

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !