Lazy Friday Night Routine


Jup, het is weer zo ver : het is vrijdag avond en jij hebt helemaal niks te doen , ik vertel je wat ik doe op zo'n avond waar op helemaal niks moet . 



Trek een comfy outfit aan en steek een geur kaarsje aan.
Dat is lekker relaxend en je huis ruikt ook meteen lekker.
Ik ben gek op wax branders en de geur ''alien'' is favoriet.
Download intussen een filmpje.



Wat ik nog wel eens doe is kokosvet in mijn haar smeren en dit dan de hele avond in laten trekken . Sinds kort heb ik een voorgevormd handdoekje met knoop waardoor dit langer vol te houden is dan met een zware handdoek.
Ik heb hem ook laten testen door iemand met lang haar en mocht je nieuwsgierig zijn geworden misschien geef ik er binnenkort eentje weg ! Als je interesse hebt laat het dan even weten :)


Terwijl het kokosvet in mijn haar zit kijk ik een filmpje onder het genot van een lekker hapje en drankje .


Halverwege zet ik de film op pauze en scrub ik mijn gezicht en breng ik een gezichtsmaskertje aan . De film gaat weer aan en zodra hij is afgelopen spoel ik mijn maskertje af en stap ik lekker onder de douche.  Ik scrub mijn lichaam met een ''therme'' scrub met een orientaalse geur en gebruik mijn ''sauna-feel'' doucheolie van Yves Rocher.


Daarnaar smeer ik me nog in met een body butter of lotion en smeer ik een crème op mijn gezicht.Ik geef mezelf een manicure en smeer mijn nagelriemen in met een crème.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !