Mijn top 3 nieuwe favoriete bloggers


De laatste tijd heb ik een aantal nieuwe favoriete blogs.
Blogs die ik minstens 2 x in de week bezoek en soms ook op reageer, iets wat ik niet veel doe . Ik heb het nu dan niet over misslipgloss, beautylab,beautygloss en vera-camilla of Teske maar de ietwat onbekendere blogs. Misschien sta je er zelf wel tussen!


Als eerste wil ik Happilyeverafterx in het zonnetje zetten.
Deze blog is van Esther & Elise , twee zussen die bloggen over van alles, van beauty tot fashion tot een lekker ontbijtje.Als je hun artikelen leest lijkt het net alsof je gezellig met je vriendinnen aan het kletsen bent.
foto bron- happilyeverafter.nl
Ik vond hen een tijdje terug via youtube en ben ze sindsdien blijven volgen. 

happilyeverafterx




peachlife van Roxanne  is ook zo'n fijne blog die ik volg, vooral de artikelen die onder het kopje beauty corner staan lees ik graag, maar ook luchtige artikelen vind ik leuk om te lezen.
foto bron peachlife.nl

Peachlife





Glowofbeauty is van Anniek en zij is is binnen een korte tijd best viral en bekender geworden! Een heel leuke blog over van alles dat haar bezig houdt van food tot sport van mode tot beauty. Ze komt over als een heel gezellige meid en haar blog straalt dit ook uit . foto bron ; glow of beauty.nl



Reacties

Roxanne zei…
Ahww wat lief dat je me benoemd hebt! Ik ben blij om te horen dat je mijn artikelen met plezier leest.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !